2013. március 21.

What's next?


Olvastad a Végzet Ereklyéi sorozatot? 




Imádtad?



Megnéznéd filmen?





Érdekel kik lesznek a szereplők?



Kérdések hadával kezdtem meg a 20. bejegyzésem a blogomban :)
Kitaláltátok már miről fog szólni?
A sok töprengés után végül úgy döntöttem, hogy viszek egy kis színt könyvbemutatások, -értékelések közé :) Ne legyen számotokra unalmas, hogy könyv-könyv hátán látható itt, de mégis a könyvekkel kapcsolatosan szerettem volna ezt a bejegyzést is megírni :) Remélem tetszeni fog, amire a választásom esett, és érdekesnek találjátok majd.
De térjünk is a tárgyra...
A mai témám tehát: Csontváros - a film
Először a szereplőket szeretném bemutatni. Ki lesz a főszereplőnk, Clary? Vörös hajú, zöld szemű lány, alacsony termet. A kiválasztott nem más, mint Lily Collins.
Őszintén szólva, amikor én először megláttam, nem voltam túlságosan elragadtatva. Én Clary-t jóval visszahúzódóbbnak, szelídebbnek képzeltem el, mint amilyenek Lily tűnik. De reménykedem benne, hogy meglepetést fog okozni, és nagyon jó lesz a szerepében! Csak nem véletlenül választották ki.. :)

Akit másodjára szeretnék bemutatni nem más, mint Simon. Szemüveges, szőkés hajú, kicsit vékonyka srác, magasabb, mint Clary... Ezzel a szereppel Robert Sheehan-t tisztelték meg.
Ez a kép a sok retusálásnak, photoshopnak köszönhetően szerintem nagyon jó lett :) Őt elfogadom. Bár kicsit én helyesebbnek képzeltem meg kevésbé vörösesnek,de mivel mindenkinek más az ízlése.. Lehet valakinek ő a tökéletes Simon. :) 

Harmadik, bemutatásra várakozó szereplőnk, Alec. Őt mindenképpen Magnus-szal együtt szeretném bemutatni. Tudom, hogy már róluk is tettem fel képeket, de asszem Alecről még ezt nem láttátok... :)

Szóval, szóval.. Alec Lightwood szerepét Kevin Zegers kapta. Ti mit szóltok? Az első gondolatom, hogy félelmetes. A második, hogy alacsony. A harmadik meg, hogy most komolyan? Ő az a szereplő, akit tényleg teljesen, de komolyan mondom teljesen másképp képzeltem el. Magasabbnak, kedvesebb arcúnak.. Nem mintha már lenne visszaút.. Reménykedem.. Nagyon.. Hogy nem fogja elrontani nekem az összhatást..
Magnus. Magnus Bane. Amikor először megláttam Godfery Gao-t kicsit furcsának találtam, kicsit másképp képzeltem azért ezt a szereplőt is.. De ahogy megtaláltam róla ezt a képet... Számomra tökéletes Magnus Bane! :) Véleményem szerint őt nagyon jól választották ki.
A következő szereplő nem más, mint egy lány, vagyis Isabelle Lightwood. Hosszú fekete haj, magas, vékony. Egy kicsit "fagyos" lányt képzeltem el, ha fogalmazhatok így. A választás pedig nem másra esett, mint  Jemima Westre.
Hm.hm. Ez a kép szerintem megint nagyon jó lett. Bár a színésznő nem teljesen olyan, mint amilyen Isabelle külseje volt a képzeletemben, ezzel a nézéssel engem megvett. És el is tudom hinni, hogy ő megfelelő a Lightwood lány szerepére. Ti hogy vagytok vele? Majd meglátjuk a filmben milyet alakít.. :)
Most pedig elérkeztünk az utolsó szereplőnkig, aki igen fontos szerepet játszik a történet alakulásában. Az arany oroszlánra hasonlító, magas, szőke hajú, aranyló szemű fiú... Jace Wayland.
Vélemény?
Ezen a képen még nem is annyira szörnyű. Szegény Jamie Bower.. Mindenki Alex Pettyfer-t szerette volna erre a szerepre. Természetesen Alex jól néz ki, meg minden, de nekem ehhez a szerephez már túl öreg lett volna. A lényeg csak az, hogy a képen látható színész fogja játszani az első számú férfi főszereplőt. Miután annyi rossz megjegyzést olvastam róla, én elhatároztam, hogy jót írok róla!
Nem választották volna ki, ha nem elegendő egy ilyen szerepre. Biztosan remek színész. És most valljátok be őszintén! Ha ránéztek erre a képre, nem egy félelmetes fiút láttok? Nem pont ilyennek mutatkozik Jace mindenki előtt? Amikor Clary először meglátja a Pandemonium-ban? Emlékeztek? Több arca is van ennek a karakternek, aminek még biztosan nem láttuk a felét sem a forgatáson készült fotókról. Szóval adjunk neki esélyt ;)
És igen a forgatás! Már megkezdődött, a film pedig augusztusban kerül a mozikba, remélhetőleg! Mit gondoltok a trailer-ről?

Én, személy szerint, már nagyon várom a filmet! Természetesen már le van fixálva, hogy kivel megyek, melyik moziba.. Meg minden egyéb. Csak a jegy hiányzik, na meg a film a mozikból :)
Remélem tetszett ez a kis ízelítő a filmről :)
Ha még többet szeretnétek róla tudni, kattintsatok ide.

Köszi, hogy elolvastad ezt a bejegyzést is! :)
El sem tudod képzelni, mekkora öröm ez számomra!

Patyi ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése